Gaddning nr 3

Gaddad för tredje gången.
Revbenen gjorde rätt ont, eller ondare än rygg/nacke men ändå inte lika ont som på foten! Men ioförsig så tog denna tatuering bara 5 minuter. Tydligen har jag bra tatueringshud enligt tatueraren (Ric på WD tattoo). ;) vet inte rikgit vad som menas med det, men min tatuering behövde han bara göra i "just one go" som han sa det. Om jag skulle få för mig att göra en större tatuering, typ en sleeve, så ville han att jag skulle komma till han så han fick tatuera det.. han verkade tycka det var kul att tatuera på en så bra tatueringshud! ;) Haha nu har jag ju inga planer på att göra nån sleeve direkt, känns inte som my thing, men en lite större tatuering är nog inte omöjligt att jag gör i framtiden nån gång. :)
Jag blev iallafall nöjd, men måste väl bara vänja in mig litegrann, som alltid när en gör nån förändring.
 
 
Äntligen har jag det inristat på kroppen. Alltid.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Den blev superfin. :)

2014-05-27 @ 00:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0