Blombud till tre

Igår fick jag blombud av Anton. Han är så himla fin min pojkvän! Han visste att jag hade en rätt tung dag (och har haft några tunga veckor) och att han inte kunde vara hemma med mig, så då fixade han det på annat sätt - med en bukett och ett kort med några stärkande ord. Faktist inte första gången han gör detta, han har överraskat förr! :) (jag har kanske lite att ta igen på den fronten)
Men helt underbart är det att få blommor till dörren ♥
 
Dessutom drog Indy ut fyra tänder igår och Peanutty fyllde 7 månader. Så jag tyckte buketten var till alla oss! :)

Kommentarer
Postat av: svärmor

Den där romantiska ådran måste vara något medfött för inte har han då fått den efter sin fader! Men omtänksamheten kommer nog därifrån :-)
Och du är värd det Fina-Stina!

2014-05-17 @ 16:04:40
URL: http://echolmlund.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0