Tack läsare!

Åh vad glad jag blir för alla fina kommentarer jag fick på senaste mat-inlägget! :) jättekul att få respons!
 
Tyvärr så var det enda receptet jag inte riktigt hade på kebabsåsen. Jag höftade bara till, tror det kan ha varit med crème fraîche, kanske lite majonnäs, trocamare (örtsalt), tabasco, grillkrydda, cayennepeppar och vitlökspulver... eller asså det är så jag tänker att jag skulle testa göra om jag skulle göra det igen. Men kan inte lova hur smaken blir! ;) Men testa er fram så blir det nog bra! :)
 
De andra recepten ni bett om lovar jag absolut att lägga ut! Dock hinner jag inte nu.. måste verkligen läsa läxa!
Recept kommer kanske imorgon kväll eller fredag! :)
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0