En stå-i-köket-kväll.

Haha, ja nu börjar man nästan tro att detta är en matblogg... men det blir mycket kreativ mat osv när man kör på både lchf och är vegetarian, så därför tycker jag det är lite kul att dokumentera vad jag lagar/bakar. :) Hoppas ni också tycker dte är kul och inte blir för uttjatat!

Idag (trots att jag bara borde ägna tid åt skolarbete) så har jag stått vid spisen och ugnen nästan hela kvällen. Fick för mig att testa göra småkakor och kladdkaka(med hackade jordnötter). + att jag vill ha med mig plättar till lunch imorgon när jag far till Umeå så därför gjorde jag i ordning det också. Tror jag ska ha med mig lite av gosakerna till mina klasskompisar, då gör vi nog grupparbetet ännu bättre! ;)
 
Och somsagt, hojta till om ni vill ha nått recept! :)


Ni får btw ursäkta att jag använder mig av mobilbilder. Blir inte alls lika fint som med min halvsystemare, men det är sjukt mycket smidigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0