Vill också tillbaka på äventyr!


Spännande att se denna bild på förstasidan på blogg.se och klicka in på bloggen eftersom jag känner igen stället på bilderna. Och ja, detta par är och reser i Vietnam, exakt som jag och Anton gjorde för lite mer än tre år sedan. Bilderna de visar är såklart från vackra Hoi An. Deras bilder likar många av mina foton jag tog när jag och Anton var där och vandrade runt bland gator och marknader.
Nu kommer vi till det som gjorde mig mest chockad dock - när jag hajar upp och kollar på tjejen på bilderna mer noggrant upptäcker jag ju att det är en bekant till mig!! :) Julia Lundqvist, som jag känner för att jag bla gick fotoklubben med henne för några år sedan, är ute och reser tydligen! :P hihi kul! och ja absolut kul för henne, mindre kul för mig, blir så avundsjuk och längtar tillbaka så in i norden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0