Fettfrälst vegetarian.

I natt beställde jag hem två böcker. Jag har alltid kollat snett på hela lchf dieten, men nu har jag läst på och kommit fram till att jag vill testa det. Får väl se hur länge detta håller, men har iallafall hållt på i en vecka nu :). Så nu behöver jag inspiration och då tyckte jag dessa böcker verkarde perfekta! Nu på morgonen har jag dessutom haft värsta lchf-testar morgonen :) Jag har gjort Magic Bullet Kaffe, frö-knäcke, lchf vanilj-mandel fudge, egen pizzasallad, egen tacokryddblandning och jag kokade även ägg (vilket jag faktiskt nästan aldrig gjort, för jag suger på det, och ja, efter idag så kan jag konstatera att jag suger på det än..). Till middag tänkte jag testa göra ostpizza och äta det tillsammans med pizzasalladen.
Nu ska jag försöka läsa skolarbete och sen kanske käka lunch (om jag kan bli hungrig igen efter fettkaffet och några misslyckade ägg ?? verkligen höll en mätt länge!)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0