Hemtentamen moment två.

fan, skrev nyss ett långt inlägg som bara försvann, så här får ni korta versionen.

har fått veta att jag fick Vg på min första hemtenta! jippi!! måste dock komplettera med referenser i löpande text för att få mitt betyg registrerat, asjobbigt, men aja helt ok. har vår andra hemtenta nu och jag ligger efter med en massa massa läsning, vilket ger mig panik!!! i veckan kommer jag vara ett osocialt pluggmonster så alla får ha överseende med det! Har till på nästa tisdag (5/11) på oss att skriva, dock kommer ju halloween där emellan. Får se om det blir en eller två fester för mig, det beror på hur långt jag kommit i tentaskrivandet.




så önska mig lycka till! puss och kram, Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0