deklarationen

Idag har jag deklarerat. Det var väl egentligen inte så svårt, men det var nog ändå tur pappa var här och hjälpte mig! Han hjälpte även Anton lite med en ändring som gör att han kommer få fyra tusen mer än väntat!
Jag dock... jag får betala 6600 detta år... det beror på att jag sålde min förra lägenhet med vinst förra året och måste betala vinstskatt. Men det hade jag räknat med, så jag har haft undanstoppat pengar på ett konto jag inte har rört, vilket gör att det i slutendan ändå blev så att jag fick behålla en slant! :) så det var ju trevligt! Nu känns det som om jag redan fått min skatteåterbäring (fast jag egentligen har ägt dessa pengar heltiden).
 Ska försöka spara pengerna till sommaren... går alltid åt lite mer då av nån konstig anledning ;)
hur mycket får man längta???!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0