Balkongpynt

Har i veckan börjat känna mig helt besatt av att inreda balkongen på alla möjliga vis! Än så länge går det bättre med pynten än med möblerna. Jag har planer på att bygga en soffa, men jag får aldrig tummen ur att fara och köpa virke! nae, tror tusan jag tar Anton i hand och far till en virkesaffär imorgon efter jobbet och ser till att äntligen börja byggandet!
Idag var vi i Svansele hela dagen och hjälpte Emmy med hennes hus. Och där händer det grejjer vill ja lova! Blir lite avis att hon får ett helt hus att inreda! Men innan vi for hem så passade vi på att låna lite bråte och bygga ihop en växtstege. Fick även tag på en gammal sliten sj-pall, som ändå skulle slängas, som Anton så snällt såga upp till mig i den storleken jag ville ha. Nu börjar det se riktigt fint ut på ena sidan av balkongen, och finare ska det bli! Har fullt av idéer! Love it!



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fint! :)
Där vill jag hänga i sommar. <3

2013-05-23 @ 12:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0