Välkommen hem♥

I fredags hemtade vi hem vårt lilla hjärta, Indy.
SÅ otroligt glad jag är! Han är ju verkligen världens finaste! Idag och imorgon är jag "mamma"/katt-ledig och det känns jättebra! Nu på morgonen har jag redan hunnit ringa till veterinären och fråga lite frågor och även ringt Agria och skaffat den bästa djurförsäkringen! Lite dyr kanske, ca 1200 kr/år, men så får det väl lov å va :-) fast ojdå.. såg att det var 30 % kattungerabatt första året.. vilket betyder att det blir ännu dyrare sen.. ca 1800 kr/år...shit.. aja, detdär tåls att tänka lite på.
Iallafall har jag redan hunnit ta rätt många bilder på det lilla livet. Funderar på att skaffa ett eget instagramkonto till han, så dem som vill se kattbilder kan göra det, och dem som inte vill se kattbilder helatiden inte behöver göra det. Men för er som inte har instgaram kommer jag ju självklart lägga ut bilder här också. Det är inte lika enkelt bara, för gör jag det genom mobilen så blir bilderna i fel storlek. Men ska försöka vara duktig på att lägga ut här, genom datorn.

En kattunge är rätt svår att ta kort på eftersom typ enda gången dem är stilla är när dem sover. Så ni får ursäkta om bilderna inte är helt perfekta.

Kommentarer
Postat av: Josse

Men vilken sötnos!!:)

2013-03-20 @ 11:04:10
URL: http://jossseforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0