LNLP

I fredags fyllde syrran år och vi firade det med att fara till lnlp, alltså Lövångers Beachparty. Vi hade riktigt sjukt trevligt! :) kunde sitta på stranden och dricka gott, gå och dansa eller bara sitta och snacka under det mysiga trädet! En riktigt lyckad kväll! :) och på natten liftade jag med en ordningsvakt hem! trodde inte att han skulle säga ja när jag frågade om jag kunde hänka med till Skellefteå, men det gick ju galant! Det var en schyst ordningsvakt må ja säga :) En lite oväntad grej är att jag nu i efterhand fått veta att folk tydligen trodde och spred ryktet att vi satt och rökte-på på stranden! hahaha! jaja, vafan då får väl folk tro det! Men lite knäppt kan jag allt tycka att det är. Dem kanske såg en eller annan cigg eller bidis (indisk cigg), men nån röka eller annat olagligt kan jag då svära på att det inte fanns i närheten av oss! Dem hade tydligen "kännt tydlig haschlukt" och kollat snett på oss! Dem har nog isåfall aldrig kännt haschlukt skulle jag tro. Kolla och sniffa noggrannare nästa gång vettja! ;) Men men, folk kan ju vara jäkligt fördomsfulla, och vi kanske såg lite småhippie ut där vi satt med våra sjalar och virkade mössor, så jag borde nog kanske inte bli så förvånad. iallafall hade vi nog lätt mysigast och trevligast på hela området :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0