Coca-Cola

Igår var jag och Anton upp på solbacken och köpte dricka till minnesstunden.
Cola var Robins grej.
Jag är nervös inför imorgon. Jag har är ju så förjävla sjukt rädd för döden och allt som har med det att göra. Att stiga in i kyrkan och se kistan kommer kännas jobbigt. Han ligger där i. Men jag vet att det kommer gå bra ändå. När man tagit steget ut ur kyrkan sen, och till minnesstunden så kommer det kännas lite lättare. Då har vi fått säga farväl.
 
Idag är alltså dan före begravningen och ikväll sitter jag, Anton och Moa och ser den nya Bond filmen - Skyfall. Samtidigt har jag passat på att ta på mig en ansiktsmask, det var så längesedan! Vet inte om sånt hjälper mot nått, men bara det är placebo så är jag nöjd.

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag tänker på er allihopa som kände Robin, jag hoppas att det blir en fin minnesstund att komma ihåg! Kram

Svar: Tack Martina! kram på dig!
Moa-Stina

2013-01-26 @ 09:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0