Besöksstatistik

Igår länkade Catharina till min blogg på facebook eftersom hon tyckte att mitt inlägg "En månad" var bra skrivet. Tack Catharina, för det var riktigt roligt idag att logga in på bloggen och se hur många som hade kollat och antagligen läst. 149 unika besökare (och 206 sidvisningar) hade jag igår! Jag har aldrig haft så många kan jag säga! Mitt förra rekord var nog ca 60 unika besökare och det var ritkigt längesedan! Idag har jag haft 78 unika besökare och 140 sidvisningar, riktigt kul det också. Om man kan få tillåta sig själv att glädjas åt så små saker?
 
 
Idag har jag för övrigt bara chillat. Jag och Anton ser Hypnotisören men har pausat för att vi ska ta bilen till Mamma Mia och köpa pizza, där verkar dem ha bra vegetariska alternativ :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0