TINGAD

Nu har jag tingat en av världens finaste katter!Jag hade bokat honan pga hennes långa päls men när jag stod med pengarna för tingningsavgiften i handen och kissarna framför mig så körde jag på magkänslan och den sa att jag och lillkillen hörde ihop! Jag är glad för att jag inte lät pälsen avgöra mitt val, för detta känns helt rätt! :-) Om fem veckor, den 17 mars om jag räknat rätt, flyttar lilla pluttisen hem till oss och jag tror jag kommer längta ihjäl mig innan dess! Jag känner att jag bara har kissetankar i huvudet helatiden! Förstår inte hur Terese och Jompa har klarat sig i flera veckor med att veta att de ska få en kissebäbis. Vi får våran två eller tre veckor innan de får deras, men sen ska jag och Terese helt klar ordna några playdejter. :-)
som min syrra sa: han är hjärtskärande söt<3

Kommentarer
Postat av: terr

Det är väl just det att vi vet att så får en snart som får oss att klara det haha:) Även om det suger att vänta!
Men vi har en fördel med att ha våra katterna nära, då kan man ju hälsa på ibland:]

Tror du kommer trivas superbra med din lilla kattkille:D

2013-02-08 @ 13:46:19
URL: http://teresenaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0