Natten till Lucia.

Det är natten till Lucia och jag vakar ofrivilligt. Kan inte somna. Tänkte att det är väl lika bra att jag använder tiden till att blogga :)
Ska upp klockan sju tänkte jag, ta täcket med mig, värma en lussebulle eller två, koka teh och gå till soffan och se Luciamorgon på tv. Hoppas att få lite mer julkänslor efter det. och imorgon ska jag köpa en plastgran...inte lika kul som vår jultall som vi hade förra året, men det finns nästan ingen tid till att fixa med det nu, så då får det bli en plast detta år. Såg en hyfsat fin och verklighetstrogen på classes så blir nog en sväng förbi där. Måste hursomhelst kolla lite julklappar och köpa glögg, den är ju slut!

Btw, vill tipsa alla om TiKeis julkalender! Idag, den 13 december, har dem ett stort mineralfoundation kit för endast 499 kr! Det är ju alltid bra priser på TiKei men femhundra spän för två stora burkar (9 g/st), två små burkar (3 g/st), två ögonskuggor och en borste är ju nästan som fått! om det inte var så att jag nyss beställt lite från en av deras andra luckor i julkalendern och redan har nog med smink, så hade jag genast beställt detta! :) de har dessutom gratis frakt och snabb hemleverans direkt i brevlådan! (nu är det ju dock över en helg så då tar det ju alltid längre tid, men beställer man idag får man det säkert måndag, senast tisdag)




ne, nu ska jag kanske försöka sova igen.
hoppas ni får en bra Lucia! Kanske dyker upp nå fler inlägg här under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0