advent 2013

justeja idag (eller nä egentligen igår) var det ju andra advent då blev det fika hos mamma och pappa, samt tre sorters knäckbak med syrran :) choklad, lakrits, vanilj - alla blev jättegoda!
har ju hunnit vara en första advent också, för en vecka sedan... och då bjöd jag mina föräldrar och syrran på fika hemma hos mig. lägger två bilder från det också :)
Btw, så följer jag årets julkalender, den är faktiskt hyfsat kul! Björn Gustavsson är med, så då måste man ju bara se! :)

andra advent



första advent


Kommentarer
Postat av: terriis

jag gillar också julkalendern :] Tycker alla levererar rätt bra i skådespelet och gillar Sissela extra mycket haha!:)

2013-12-10 @ 14:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0