Vad gör man inte för en sjukling

Igår kände jag mig hängig, hade ont i halsen, ont i öronen och så höll jag på att somna varje gång jag blinkade, så jag for hem efter bara 3 timmar på jobbet. Anton var gullig och kom hem med en bukett blommor och en "Loka likes old school - Lemon Pie" efter han hade varit på gymmet. Idag känner jag mig bättre, men stannade ändå hemma och vilade, är så trött!
Och jag är så less på dethär nu! Har kännt mig sjuk sedan mitten av oktober, i 6 månader, i ett HALVÅR! Så nu tog jag tummen ur och tog kontakt med vårdcentralen. Sänkan var normal, vilket betyder att jag inte har nån infektion iallafall, men sjuksköterskan tyckte det varken lät normalt eller bra att jag har kännt mig dålig i så många månader så hon satte mig på väntlistan för att få ett läkarbesök. Får väl se när det blir...förhoppningsvis inte om så himla många veckor.. men hon sa att jag inte skulle träna medan jag kände mig såhär. Vilket SUGER! jag som äntligen hade kommit igång med träningen!!! Får se om jag kanske får mig ut på nån långprommis iallafall, det kan inte räknas som träning ... eller?
 
(btw, är som klar med Bloggdesignen nu. Iallafall för tillfället. Det kommer nog bli ganska mycket bilder på bloggen framöver. Kan bli rätt mycket gammalt, men förhoppningsvis mest bilder ni inte sett än! Det var bara så kul att lägga ut stora bilder :) blev så fint!)
 
Fina Anton. Grekland 2011

Kommentarer
Postat av: terrpi

Nej va tråkigt :( Fast visste ju att du varit och är hängig. Bäst att du vilar kroppen tills du blivit hel! :) Men saknar redan dig som träningskompiiis ♡

Och jaa superfint med stora bilder! :)

Svar: Så söt du är! Får se hur länge jag orkar vara utan träning. Längtar typ lite tillbaka i smyg ;-) kanske mest till att få umgås med dig så ofta men :]
Moa-Stina

2013-04-16 @ 20:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0