Maja + Indien = sant

Fick ett samtal av Maja för ca två timmar sedan, då var hon på väg till Arlanda och ville prata av sig de sista nervösa tankarna och även säga hejdå. Nu har hon farit. Oj så tråkigt, men samtidigt så himla kul! Hon kommer få uppleva så mycket där borta i Indien. Hon sa att hon skulle försöka skriva lite då och då och uppdatera oss om hur resan går, och det blir jag glad för, men jag vet hur fullt upp hon kommer ha med allt annat så jag förväntar mig inte att höra av henne så ofta. ;) Iallafall så syns vi ju igen om tio veckor. :) det känns typ inte allt för länge bort men vad jag fått lära mig de senaste månaderna så kan verkligen livet vändas upp och ned på bara några sekunder, så vad kan då inte ha förändrats på så många veckor..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Söta ni är. :) Finaste systrarna. <3

2013-04-20 @ 16:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0