Going back to India

Imorgon har syrran sin avskedsfest, men tyvärr kan jag inte vara där eftersom jag jobbar lördag. På tisdag drar hon till stockholm och på fredagen vidare till Indien. Detta blir andra gången hon far dit, men denna gång ska hon vara där i 10 veckor... känns som en otroligt lång tid! Kommer inte träffa henne förrän i mitten av sommaren igen! Självklart kommer jag vara orolig för henne, men jag tror och hoppas allt går bra och att hon kommer ha kul och att det blir en spännande resa! :-) Kommer sakna henne så! Känns som om vi haft bra kontakt de senaste månaderna, och att vi träffats rätt mycket, vilket har varit roligt! Det kommer bli tråkigt att inte se henne på så länge, men jag är samtidigt glad för henne, att hon vågar göra denna resa på egen hand :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0