April april

Bara jag som inte fattar hela grejen med 1 april = okej att spela fula spratt på folk?
Visst har jag dragit några dåliga skämt genom åren, men har aldrig varit speciellt bra på det och tycker inte det är speciellt roligt att varken försöka lura folk eller bli lurad. Kanske beror det på att jag alltid varit otroligt godtrogen så jag är jäkulst lätt att lura. De värsta är att det känns som om jag blivit synisk för att jag blivit lurad så mycket. Fast har fått höra från mina syskon att så är det verkligen inte, jag är fortfarande godtrogen, vilket jag vill tolka som en bra egenskap :-)
Så första april. Kanske inte min favoritdag precis, men samtidigt bryr jag mig inte speciellt mycket. Ingen jag känner brukar dra aprilskämt så det brukar faktiskt vara en helt vanlig dag.
Idag jobbade jag till tjugo över ett och sedan låg jag ute på balkongen i solen resten av eftermiddagen och ganska nyligen kom jag hem från Fannie där vi hade filmmys med Terese och Amanda.

Så en bra första april har jag väl ändå haft tycker jag :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0