update

en liten snabb uppdatering bara.
Hade en bra helg! En riktigt trevlig lördag med faktiskt rätt mycket dans! :-D (hade inte ont i ryggen just då iallafall). Nu när arbetsveckan startat igen är ryggen kass igen dock. Men nu får den fan vara så i några veckor innan jag fixar den igen!
Är själv i läggan nu. Anton jobbar i arjeplog i två veckor så det blir rätt ensamt. Men han kommer hem på helgen så jag ska nog klara mig.
I veckan ska jag på tre lägenhetsvisningar och nästa vecka tre till. Det är mkt lägenheter ute, men alla är dyra, eller blir dyra i slutändan så ja, vi får se om jag lyckas få någon.
Ne nu börjar det närma sig sovtime. God Natt, sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0