Mycket intressant, anteckna nu!

Har tänkt flera ggr på hur konstig jag kan vara ibland, men det är kanske inte något som så många vet ;-) Så jag tänkte nu skriva lite saker om mig som ni kanske inte visste:
 
  • Jag äter smör med macka (haha nja inte rikitgt, men det ska vara mycket smör på mina mackor)
  • Min favvodrink är Bloody Mary. (måste dock vara bra gjord ofc!)
  • Jag älskar fast HATAR naturfilmer! Jag blir glad av att se alla söta djur, men jag klarar verkligen inte av att se dem bli dödade, må dåligt osv! Tycker inte om "naturens lag".
  • Får tårar i ögonen (ibland gråter) när jag ser youtubefilmer av söta katter.
  • Jag gillar salt, ursäkta, rättelse: jag älskar salt! (främst på mat ofc)
  • Jag tycker inte om glass med chokladkross i, men älskar chokladglass.
  • Glass får dock inte vara mjuk eller smält. Helst ska den vara så hård att skeden nästan går av när ska jag äta den.
  • Jag anser mig kräsen på choklad, men tycker egentligen mest bara om Marabous choklad vilket är typ den billigaste chokladen.
  • Mina favvosar i Alladinasken är Körsbärslikören och Romrussintryffeln.
  • Får ångest och panik av att tänka och prata om döden. Är så jävla sjukt rädd för döden och kan inte acceptera att jag nån gång ska dö.
  • Jag tror jag läspar lite, haha men det hörs nog mest när jag sjunger låtar på engelska.
  • Jag är en nagelbitare :-(  (ursh jag vet!).
  • Jag anser mig själv som en bra förlorare och schysst vinnare.
  • Jag gillar att disskutera, men kan lätt bli frustrerad och kan börja gråta. (ska nog inte bli någon storpolitiker haha!)
  • Jag har svårt att veta hur man beter sig med barn och gamla människor.
  • Jag är explosivt stark (kan lyfta riktigt tungt snabbt eller en kort sträcka), men klarar knappt av att gå hem från affären med två halvfulla matkassar.
  • Jag är explostivt snabb på att springa, men orkar knappt jogga 10 min på ett rullband på gymmet.
  • Får kråksparkar runt ögonen när jag ler.
  • Om jag försöker "nå min näsa el haka" med tungan når jag knappt utanför munnen.
  • Jag somnar ofta till filmer.
  • Jag tycker det är jobbigt att äta utomhus, speciellt när det är varmt. Vet inte varför, tycker bara det är jobbigt på nå sätt.
  • Jag ville ha dreads när jag var yngre.
  • Jag är sjukt lättskrämd!
  • Jag spelade fiol i 5 år när jag var yngre (åk 2-7).
  • Jag har aldrig gått simskola. Lärde mig simma hemma i poolen.
 
 
Haha kanske blev mer ointressant mot slutet, haha eller allt var väl kanske ganska ointressant. Men nu vet ni 25 saker mer om mig som ni kanske inte visste förut! :-) kul va?
 
Ha en bra fredagkväll nu alla! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0