Första Oktober

Nu bor vi inte längre bland getterna på berget. Idag har vi lämnat över nycklarna och tjejen som har köpt lägenheten av mig började flytta in idag och firade med en tårta såg vi! Så himla kul för henne! Jag kommer ihåg känslan, av sin första egna lägenhet. Det var verkligen en härlig, rolig & spännande känsla! Det är verkligen något speciellt. Och nu kan jag även checka av att flyttat ut ur min första lägenhet.
Känns helt okej, flyttar ju in i min andra om ca tjugo dagar :-)
 
Med brist på fantasi och bilder så bjuder jag på en bild från arkivet från 2009.

Kommentarer
Postat av: Terris

Så fin du är med lugg och allt! :)

2012-10-01 @ 21:01:46
URL: http://teresenaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0