en såndär uppdatering

lite snabb uppdatering bara.
Vill börja med att säga tack för en bra helg! :-) ♥
sen säga att jag är tillbaka på jobbet trots dålig rygg. Den värker mest helatiden men jag har fått börja i fexen vilket inte är riktigt lika tungt fysiskt, så förhoppningsvis ska det gå bra att jobba där ett tag. Lite tråkigare schema dock: mån,tis,tors,lör - blir alltså bara 80%.. men men, blir bra för ryggen för denna vecka iallafall. Kan ta på mig mer jobb sen!
Jag har börjat tänka på vad man ska göra på Halloween. Nån som vill dra en höjdarfest? :-D eller ska kanske jag drar en i nya läggan? Det är frågan..
Även börjat tänka på nyårs! Vad ska man hitta på DÅ!? Är sjukt sugen på nått slags fjäll i år igen. men det är inte jättebra före under just den tiden så ... hmm.. Har någon nått roligt att bjuda in mig på eller några idéer så hör av er!
 
btw, är sjukt sugen på denna fina:
tror det blir ett köp när nästa lön kommer..hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0