Helg

Nu är det snart helg igen och den är fullspäckad med roliga saker, som vanligt! :-) imorgon på dagen har jag fått ett litet jobbuppdrag. Jag ska stå mellan 10-18 på Ica Supermarket Torget och bjuda på nya smakrika Pringles! Spännande och roligt kommer det nog bli! :-) sen ska jag göra mig ordning för fest och utgång på Mollys/Allstar. Lördag är det tvättning av kläder som ska med på greklandresan, på dagen, och sen nån slags rosé-vin-kväll eller något sådant med Terese och andra trevliga människor :-) Söndag blir det väl att må som man förtjänar(kanske?) och sen spela beachvolley på eftermiddagen, om vädret tillåter dvs.
Sådärja, det var min helg. Kommer bli toppen! Gjorde mitt hår hos Fannie i morse också så nu är jag snygg och fin för både jobb och fest! :-)

Bilder från i lördags som spenderades med detta härliga gäng tjejer! :-D Grattis Tp som fyllde år!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0