Kakashi

Har börjat bli lite sugen på att börja se anime igen. Försöker ladda hem Fruits Basket just nu, ska bara ta sådär 5 h.. men.
Imorgon ska jag på stan och kanske köpa nå fint som jag la undan idag. Anton ska till Fannie och klippa sig (och jag ska säga hur han ska bli klippt haha). Sen ska jag bara glassa ute i solen på manhems med kanske nått kallt gott och musik i öronen. Den som vill får hänga på :-) blir glad av sällskap! Sen blir det förhoppningsvis lazerdoom mot kvällen.
Imorgon har verkligen potentialen att bli en awsome dag. :-)
Bild på syrran från en maskeradfest i höstas. Hon hade lätt bäst utklädnad. Vilken anime? ;-)

Kommentarer
Postat av: Josse

Naruto ;)

Svar: oh yes ;)
Moa-Stina

2012-08-16 @ 12:41:01
URL: http://mykryptonite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0