Första

Idag är det andra december, vilket i år betyder Första Advent och även Skyltsöndag. Alltså typ bara tre veckor kvar till julafton! :-) Känns kul men jättekonstigt på samma gång.. har det redan gått ett år sedan sist? Det senaste halvåret har sprungit iväg! Antar att det blir så när man jobbar. Man lever för helgerna, och eftersom de bara inträffar en gång per vecka så går dagarna där emellan rätt fort. Nästa helg far jag och Kajsa till Umeå för att hälsa på Maja. Ska bli riktigt trevligt! Kul att ha något att se fram emot! Jobbar ju dock lördag... vilket innebär att jag måste slänga mig på bussen direkt jag slutat (typ vid ett) för att hinna vara där så länge som möjligt! Btw, har fått ett långvick på Axfood, vilket innebär att jag vet hur jag jobbar till mars :-) toppen!
Ne, nu måste jag försöka sova! Min stackars kropp och ögon lär HATA mig imorgon bitti...
insta pic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0