12.12.12

Idag är det dagen 12.12.12 , sista dagen det kommer vara så att dag, månad och år har samma siffra, på ofantligt länge! Sista jag kommer uppleva... Men vad spelar det för roll egentligen?
Idag var en helt vanlig dag som alla andra. Har idag varit och köpt julgransfot och valt ut en jultall som vi ska mixtra lite med innan den får åka upp i läggan. Jag och anton har även varit och valt ut nya täcken och kuddar vi ska få i juklapp av antons föräldrar.
Men ja, det var allt som har hänt idag. Ska väl ta och slå in nå julklappar nu och sen gå och lägga mig. Det är lucia imorgon. Bara 11 nätter före jul. Måste tyvärr säga att jag nog har varit lite extra deppig idag på nå kosntigt vis, längtar knappt alls till julen.. och jag har inte så stor plan för nyår heller. Försöker planera med Terr, men hon är inte den snabbaste på att svara ;-)
Hoppas jag vaknar på en bra sida imorgon så allt känns toppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0