massörerna räddade min helg

Sådärja. Nu har jag varit hos en kiropraktiker två ggr på tre dagar. Ska nog inte gå till ostviks massage nå mer, känner att jag hellre far till Massörerna och betalar 400 spän. De hade inga lediga tider men ändå så hann hon "rädda min helg" som hon sa, genom att knäcka tillbaka kotan som hade hoppat tillbaka lite fel igen och sen sa hon att jag skulle höra av mig om det inte kändes bättre efter helgen. Hon var otroligt trevlig och hjälpsam och tog inte ens betalt för jobbet! Så somsagt, nästa gång jag behöver hjälp med ryggen så bokar jag tid där!
Ikväll blir det mys hos Terese. Känns som om det är precis vad ryggen behöver! Dock så är planen att festa imorgon.. men får se hur det blir med den saken. Dricka och ta det lugnt går säkert utmärkt, men att gå ut på verandan och dansa tror jag är en osmart idé med tanke på min gammrygg. men är ju festsugen (som vanligt)... Aja, får fundera hur jag gör till imorgon :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0