Dagens Outfitta

Jag
Kanske ska säga grattis till mig själv på 21-års dagen! :-) tjugo+ alltså.. börjar man bli lite gammal kanske? Ne, jag säger som emmy: Jag har ingen åldersnoja, jag är bara tacksam över att jag har fått uppleva ännu ett år!
Har även skaffat mig en present åt mig själv i år... nämligen min lön som kommer in på kontot idag ;-) Det behövs kan jag säga, jag var inne på sista tusenlappen! och jag kan lova att det var den bästa lönen jag nånsin fått dessutom! (kanske inte så konstigt dock, jag har ju bara jobbat på snabbmatsrestauranger förut). Sååå min riktiga present till mig själv är väl kanske att jag idag har råd att gå till frissan och fixa till frippan lite :-).
Sen ikväll är det party i lill-läggan! :-D men först - städning!
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Grattis! :)

Det är du värd. :) (presenten till dig själv alltså ^^)

2012-08-24 @ 09:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0