TiKei och IaMias ♥

Har kollat utbildninger hela eftermiddagen idag. Missade tyvärr sista ansökningsdagen men tänkte att det kunde vara möjligt att göra en senanmälan. Tyvärr, inte på den utbildningen jag verkligen ville söka, Djurskötarprogrammet i Skara. Jag skrev ett mail och fick till svar: "Du är mycket välkommen att söka nästa år, hösten 2013." Kändes sjukt långt bort.. så jag kollar nu på alla möjliga olika utbildningar som man har möjlighet att göra en senanmälan till. Gjorde mig mest bara deprimerad så var tvungen att få pigga upp mig med något.
Så nu har jag spenderat över tusen spän på smink. Från TiKei och IaMias. BRA smink, och MYCKET för pengarna. Kommer ha bra smink en lång tid framöver vilket känns riktigt bra. Känns inte så bra när man kollar på kontot dock men aja får se det som en investering!
Planerna i helgen blir att hjälpa mamma och pappa med poolen imorgon och förhoppningvis få en god middag för det ;-). Lördag hoppas jag på att hitta på nå trevligt på dagen, kanske en fika på stan med någon vän? eller bowling med antons kompisar? för på kvällen (mellan 20-01) ska jag stå i kapprummet på folkparken, istället för Ronnie. Nu har han verkligen börjat bygga upp en liten skuld till mig (för barnvakning+detta), i form av barrunda, fyllemat osv. Undra när jag ska utnyttja det hehe :-P Ne nu ska jag se Betnérs nya film och sen blir det att skalla kudden.


Det är en ny dag imorgon.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Sv: Åh, älskade tjej! Vi har löst det rätt okej nu, vi pratade morgonen efter och jag har nog aldrig sett någon skämmas så fruktansvärt mycket så det ska nog gå bra resten av resan även om min tillit till henne är lite skadad. Jag saknar dig massvis hjärtat och jag hoppas att du tar hand om dig därhemma och att allt är bättre än senast vi pratade ordentligt! Jag älskar dig <3

2012-04-20 @ 05:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0