Ordförande för Ung Vänster Skellefteå 2012

Idag for jag på UV Skellefteå:s årsmöte. Jag for dit med tanken att det skulle bli intressant att få se hur ett årsmöte går till och få aktivera mig lite. Och det blev inte bara så lite. Jag kom hem som Ordförande för Ung Vänster Skellefteå. Jag vet inte riktigt vad detta innebär än, men jag är nyfiken och tycker det ska bli ritkigt spännande. Självklart var jag lite vettskrämd just när jag blev vald. Känner själv att jag kanske inte förtjänar titeln, men jag kan ju komma att förtjäna den. Har mycket att läsa på nu och ska även gå en styrelseutbildning den 11:de och självklart vara med på kurs den 28-29:de.
Så här framför er ser ni nu den nya Ordföranden för Vänsterpartiets ungdomsförbund i Skellefteå.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

grattis till ordföranderollen!=)

2012-04-02 @ 21:36:47
URL: http://jennifermarklund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0