Coca-Cola Light + Make Up Store = sant?

Coca-Cola Light anses vara den femenina coca-colan, och zero den maskulina. Om man kollar på reklamen så är det ganska självklart att det är det som är tanken (egentligen otroligt fånigt enligt mig). Det är exakt samma innehåll men två olika utsidor. Och nu blev det ännu mer uppenbart när Make Up Store har gjort ett sammarbete med coca-cola light vilket ger dig 50 kr rabatt på deras Multi Lash Mascara om du köper en 33 cl burk -som dem dessutom har snyggat till litegrann.

Jag brukar oftast köpa vanlig eller zero, men man tackar ju inte nej till rabatt på maskara så jag kanske ska ta och köpa en light, för en gångs skull, på stan imorgon. Skulle behöva en ny maskara. Min förra (som jag köpte förra veckan!?!?!) är typ uttorkad, eller den smular åtminstone, vilket jag inte gillar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0