Oliver and the gang

Skulle se Oliver & Gänget igår när vi skulle sova men till min besvikelse så var det inte rätt film! Det KUNDE inte vara samma film jag sett tusen ggr när jag var liten! Rösterna var ju fel! :-O det var på nått sätt lika, men ändå visste jag att sådär ska karaktärerna inte låta! Och så ska låtarna inte sjungas!!! Jag gick ut på youtube för att visa Anton hur de egentligen ska låta men det fanns bara den felaktiga varsionen! Anton trodde jag hade blivit galen, och där ett tag trodde jag med att jag hade blivit det! Men nu, NU har jag beviset! Jag ÄR inte tokig! Jag hade rätt all along! :-D  (puhh!.. tokig vill man ju inte ha blivit)
det är versionen från 1997 som är den bättre ;-)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag fattar vad du menar! Skitstörande när de byter röst sådär!!

Försökte se den för ett tag sedan men sket i det eftersom var jag än försökte tanka ifrån så var det nya versonen så jag letade fram vhsen å såg den ist för på datorn..ibland är det old school som gäller!

2011-09-17 @ 23:11:01
URL: http://mykryptonite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0