Go kväll.

Ikväll spelade vi bowling. JAG VAR SÄMST I VÄRLDEN! har aldrig varit så dålig på bowling någon gång i hela mitt liv... haha var ett tag sedan jag spelade och det märktes! Ikväll har vi även sett filmen Friends With Benefits och den var faktist rätt bra! :-)
imorgon blir det jobb 9-15 (lyckades få felle att ta mina tre sista timmar så jag får sluta när hon egentligen skulle sluta) Mycket snäll av henne, kände mig bara lite lat helt enkelt. eller ja, antons mamma har lovat att ta med oss på en storhandling där vid fyratiden (tror jag?) så den vill jag ju inte missa. Dessutom ska jag ut med några fina flickor imorgon kväll så det hade varit skönt att slippa stressa hem från jobbet för att göra sig i ordning osv. Iallafall känns morgondagen inte lika jobbig nu när jag vet att jag bara jobbar till tre (tack igen felle!).
Ne, nu hopp i säng.. skulle bara vela haft min man hem först men men, man får inte alltid som man önskar.
Sov sött skellefteå!


Lördag kväll är vi på G igen, Ohyes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0