ledig torsdag

I morse skrev jag prov. Tror det gick bra! Resten av dagen har jag inte gjort så mycket, har funderat lite på vad jag ska klä ut mig till nästa helg. Men gud vad det är svårt att bestämma sig för något! Jaja, tror jag kanske har något på g...
Nu på kvällen har jag och terr gått på en timmes prommis med våra easytone. Mycket trevligt :-) och nu ser jag "the last house on the left" som terran lyckades lura mig att börja se. börjar typ må illa, fy vad obehaglig film..
I helgen väntar jobb hela dagarna och sen kanske något lite roligt på kvällen. Lollo fyller ju år söndag så lördag kväll blir det lite vin och utgång, men eftersom jobb väntar rätt tidigt dagen efter blir det nog rätt lugnt ändå :-)

ne, nu fortsätta se film, kanske ta en kopp te, sen en till film av något slag kanske. Myskväll åtminstone!

på bild: jag, fotograf: terr  ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0