utklädnad?

Snart är det halloween, eller var det förra helgen? Jag kom ihåg när man var liten och hade novemberlovet så var alltid halloween på fredagen och alla helgona på lördagen, och så har det typ alltid varit, i sverige åtminstone. Men enligt internet är halloween idag ;-S så ja, vatusan, man får väl välja vilken helg man vi köra halloween på. Men för mig är det iallafall nästa helg, som det alltid varit. Tråkigt nog jobbar jag hela dagarna hela helgen så det blir inte supermycket party för mig :-S Vet inte vad jag ska klä ut mig till heller.. måste bli något som går fort eftersom jag slutar klockan 19 på fredag.
Har ni några bra förslag på utklädnad? :-)

modell: marr, foto: jag

Kommentarer
Postat av: terese

du kan vara häxa med mig;)

eller sommarflicka, tomte,kanin, kisse, barbie

du klurar nog ut nånting:)

2011-10-31 @ 17:32:17
URL: http://teresenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0