planer planer


hej hopp. det är typ -1 grader i kväll. Min tappra moppe var alldelens frostbiten då jag skulle fara hem från jobbet. Skrapade sidospeglar, hastighetsmätaren och sätet och den startade på första försöket! Min tappra moppe tog mig hem säkert. Den orkade dock inte riktigt blinka med blinkersen som den borde göra, men men. Efter helgen kör jag den nog försiktigt hem till mami&papis garage.
Imorgon väntar ett lite spännande samtal på jobbet, är lite nervis, men ja, det borde gå bra hoppas jag! Imorgon kväll drar jag och storasyrran med nattåget till sthlm och hälsar på mellansyrran i några dagar :-) kommer bli toppenkul! :-D shopping torsdag, utgång fredag(alt.torsdag), maskeradfest lördag, brittan i globen på söndag, bakis måndag och hem med nattåget. Ja, som ni hör kommer jag ha det awsome! Kommer kanske uppdatera lite där nere, vi får la se. Jag tar med mig datorn iallafall :-)
ha en bra helg alla! och Terre, lycka till med flytten! Kan hjälpa när jag kommit hem! och jag håller tumamrna för inflyttningsfest nästa helg ;-)

Kommentarer
Postat av: terese

Njuut av helgens trevligheter!!:):)



Håller på att packa ner alla mina ägodelar i kartonger för att snabba på processen, vi kan nog hinna klart det mesta till helgen ;)



2011-10-16 @ 14:30:34
URL: http://teresenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0