Halloweenutklädnad 2011

Ja, i helgen har det varit halloweenfest och lite annat. :-) Hade en toppenhelg, trots allt jobb. Nu är jag dock sjuk.. har dragit på mig en förkylning, ont i kroppen, hals, osv. Men men, det är nog över snart. I helgen väntar kanske dildoparty fredag, annars kanske det blir att dra till umeå och hälsa på annapanna, lördag är det Amandas födelsedagsfest ( GRATTIS på 20 års dagen BTW!! :-D ) och sen är jag ledig även söndag, måndag och tisdag nästa vecka! ohhh hääärligt! :-) hoppas bara ingen på jobbet ringer in mig...

School girl ;-
)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Söööt! ^^

Och du är fin i din halvmörka hårfärg också. Gillar din hårfärg. :)

2011-11-09 @ 01:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0