All Stars

Så idag har jag fått min semesterersättning av Kungsgrillen. Bättre sent än aldrig iallafall ;-) har inte ens gått dit och bett/krövt om den så blev faktist ritktigt glad! Inte supermycket pengar men, varje liten peng är viktig för mig som snart blir student!
Har även varit på skolan och fått mitt preliminära betyg i biologi A kursen, vilekt lät lovande tycker jag. Högsta betyg tackar man ju aldrig nej till precis.
Resten av dagen har spenderats med att sett America's Next Top Model Cycle 17 All Stars. De har samlat gamla deltagare, vilket är roligt, men inte riktigt samma sak som att få följa med ett helt nytt gäng från scratch. Men min favvo är med och klarar sig riktigt bra, hon är en truly All Star enligt mig, unik på alla sätt. Har sett 11 avsnitt, nu måste jag vänta på att de två sista avsnitten kommer ut! Kan inte vänta!


Vem är din favorit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0