ett år sedan studenten

Idag tar 92:orna studenten... vilket betyder att det var ett år sedan jag gick ut gymnasiet. Känns otroligt konstigt. Vad gammal man blivit. Jag som tyckte det var igår vi 91:or klädde ut oss, gick balen, hade champagnefrukost och tog studenten. Kan det verkligen ha gått ett helt år!?
Idag är en stor dag för många, för mig är det bara en vanlig arbetsdag med ett 8 timmars pass och en tidig kväll. Imorgon blir en roligare dag för mig, dock jobbar jag mellan 9-18 imorgon men efter jobbet ska jag åtminstone göra något. Det blir välkommenhemfest för Amanda & Tina. Kommer bli toppen tror jag :-)

Iallafall, Grattis till alla Studenter! :-) Och grattis till Moa som går ut nian! :-)




Nog minns vi, vi minns minsann . Och vi saknar, JAG saknar det nästan mer än allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0