XOXO

Hade verkligen en bra helg måste jag säga! :-D dock synd att jag började må dåligt i fredags och kunde inte gå ut på olles och ta med mig Jered. Han fick inte se utelivet denna gång. Skäms otroligt mycket, går inte ens att beskriva, men men... Jag skulle bättra på mitt samvete med att ta en fika med han idag på stan. Men idag när jag ringde och frågade om han var redo, låg han fortfarande i sängen och sa att de skulle bort klockan 2 och att vi kunde träffas en kort stund, annars kunde vi träffas senare i veckan. Och ja... då kändes nog bättre att låta han få sova en stund till och träffas en annan dag :-)
Trodde dock att jag skulle få leva livet i veckan.. skulle egentligen vara ledig tills nästa måndag.. men nej.. en på jobbet kände att hon var tvungen att sjukskriva sig i en veckas tid.. så vem tror ni får hoppa in i hennes ställe? Jo JAG! men Ida var mycket snäll och ska hjälpa mig med passen så jag ska få jobba så lite som möjligt i veckan.
Men iallafall har jag hela söndag att göra vad jag vill! :-D UNDERBART! det var längesen kan jag lova! Jag och terr ska ner till manhemskajen och sola lite snart. En glass får det nog bli också ;-)
Men iallafall, tack för den fina helgen! hade det otroligt trevligt och kul!
Ps. Anton festade för första gången med mig på typ två år, det var mysigt :-]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0