Stekarväder

Host host låter det här i lägenheten. Jag har fortfarande rethosta kvar men annars mår jag rätt bra. Jobbar 16-22 idag och imorgon 9-18 sen går det rykten om att det vankas fest? :-P Anna? fick nått litet slags grillfest-sms iallafall och jag hoppas det blir av! Skulle vara king om jag hade nått riktigt kul att se fram emot i helgen :)
Anton ligger fortfarande och sussar sött i sängen. Klockan är snart 12.. jag tror jag ska ta på mig bikinin, ta en handduk, ta med mig datorn och lägga mig på gräsmatta ute, sola och se på Paradise Hotel Danmark.(om trådlösa räcker så långt? :-S) Jag är fast! jag tycker det är så otroligt spännande med det sociala spelet och hur människor beter sig. Det är faktist inte bara snusk! Än så länge är det bara ett par som har haft sex. Tror det var värre förr. Då handlade det mest om vem som kunde ligga med flest, iallafall i svenska paradise. Jag gillar danska programmet bättre (å så pratar de ju så roligt!). Danskarna är mer där för att tävla och spela, Svenskarna för att roa sig. Det är vad jag tror iallafall ;-)

Ne, nu - ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0