Despicable me

Hatar känslan av att vara ensam...
Det är den känslan jag har just nu och det är fruktansvärt jobbigt. Jag känner mig fånig som sitter här och gråter. Jag blir ensam i huset i morgon eftersom mami&papi far till thailand i tre veckor. Anton kommer inte hit förän till helgen så fram tills dess är jag själv. Dessutom flyttar två av mina fina fina vänner till Stockholm på fredag och jag hinner nog inte ens säga hejdå åt dem. Jag är ledig i helgen och försöker hitta några som vill umgås och festa men folk verkar inte övertaggade precis. Jag skulle bara vela ha något att verkligen se fram emot, att få en helg full med kärlek från vännerna och pojkvännen. Just nu känns det bara så otroligt långt bort..  Jag ska vara med anna på torsdag så egentligen är jag som mest ensam dessa två första dagar, så nu känner jag mig ännu mer fånig men är fortfarande lika nere.
Längtar som fan tillbaka till thailand nu...
Nu får jag skärpa mig, tvätta bort sminket, ta på mig nattlinnet och lägga mig i sängen. Att se nån film som får mig gladare kanske skulle sitta fint att somna till. Despicable Me.


Kommentarer
Postat av: terese

du får gärna höra av dig till mig om du vill hitta på något :) de var ju så länge sen nu!

2011-01-04 @ 16:34:06
URL: http://teresenaa.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jättefin bild :)

2011-01-04 @ 16:59:09
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com
Postat av: terese

jamen då borde vi kunna styra nått :) jag är ju ledig kvällar och helger :) Men du jobbar i helgen förutom söndag?

2011-01-05 @ 00:40:06
URL: http://teresenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0