2010

En såndär underbar lista ;)


ÅRET 2010:
Hur har året 2010 varit för dig?
Underbart!
Bättre än förra året? Det måste jag nog säga :-)
Har du träffat några nya vänner? Ja oja :-)
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? Paris, Studenten, Thailand <3
Har du flyttat under år 2010? Nej tyvärr. Om inte vår långresa till thailand/vietnam räknas som en liten flytt ;-)
Har du hittat en ny låt som du älskar? Hmm..kanske eller nja, vet inte.
Isåfall vilken?
-
Har du druckit alkohol? Ja.
Har du kysst en främling? Nej.

KÄRLEK:
Hur har din kärlek varit 2010? Riktigt bra!
Har du varit kär?
Absolut!
Har du sagt jag älskar dig till någon? Till Anton många många ggr, emn även till mina fina vänner.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Jaa :]
Har du haft sex någon gång under året? Ja!
Har du haft ett hemligt förhållande? Njaa, det var nått år sedan.

SORG&HÄMD:
Har någon i din närhet tagit självmord? Självklart inte!
Har någon i din släkt avlidit? Nej, tack o lov!
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nope
Har du varit i slagsmål? Nope

PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar? Nja, inte direkt ångrar sådär jättemycket men kanske hade önskat att jag gjort lite annorlunda.
Har du skämt ut dig? Hahah ja det har jag säkert!
Har du ljugit för en vän? Vet inte, men isåfall måste det ha varit en liten vit lögn
Har du varit ute en hel natt? Jajjemen
Har du blivit tagen av polisen? Ne eller jag har blivit stannad mitt ute i svanseleskogen.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Ja, det har jag nog.

VÄNSKAP:
Har du träffat nya vänner? Ja :-)
Har du förlorat en vän? Det hoppas jag inte..
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Ja, eller lite iallafall.
Har du gått bakom ryggen på en vän? nej nej!
Har du ljugit för en bästavän? Eh, vet jag faktist inte, men som sagt förut: isåfall måste det ha varit en liten vit lögn.
Har du haft en relation med en vän? Öhh.. ja jag ahr väl relationer med alla mina vänner? men pojk/flick-vän relation har jag bara med Anton.

RANDOM FRÅGOR:
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag for och reste utan mina föräldrar, for för första gången till Asien och jag tog studenten och jag tatuerade mig.

Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga nyårslöften faktist, så jag hade inget att bryta.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Tror icket det.

Dog någon som stod dig nära? Nej, tack o lov! Då hade jag varit förstörd!

Vilka länder besökte du?
Frankrike, Thailand och Vietnam + en mellanlandning i Ukraina.

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Fler utomlandsresor! Fler festivaler! Mer roliga fester med mina fina vänner! Och så skulle jag gärna vela bo med Anton :$

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 11/6 -Studentdagen, hade velat uppleva den dagen om och om igen!

Vad var din största framgång 2010?
Framgång? Ja det måste ju vara att jag faktist har klarat mig igenom 12 år av skola! Att jag tog studenten och fick ett slutbetyg som jag var hyfsat nöjd med.

Största misstaget? Att jag missade Peace&Love :(

Har du varit sjuk eller skadat dig? Matförgiftad!

Bästa köpet? Ja, måste väl ha varit Thailandresan, men om man ska säga materiellt kanske.. min primer, eller min svarta halsduk jag använder typ jämt!

Vad spenderade du mest pengar på? Thailandresan antagligen.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag fick klappa och hålla i en tigerunge :]

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Lucky, Little House, den låten jag och marr taggade till när vi åkte breakedance på grönalund(kan inte namnet på den) och Going International Logo ;-) Haha!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!

Vad önskar du att du gjort mer? Haft tid att umgås mer med mina vänner.

Vad önskar du att du gjort mindre? Jobbat natt!

Hur tillbringade du julen? Med min fina familj!

Blev du kär i år? Nej, det blev jag för 3 år sedan.

Favoritprogram på TV?
The Big Bang Theory och South Park!

Bästa boken du läste i år?
Oj.. jag läser ju inte böcker.

Största musikaliska upptäckten? Tjejen från MamaMia, hon är riktigt duktig på att sjunga!

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar till resan

Något du önskade dig men inte fick? Minns jag faktist inte

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Hade en fest hos mig med mina vänner och for sedan ut på Olles.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, isåfall hade det varit det att jag hade fått jobbat mindre nätter i somras så jag kunde ha varit med mina vänner på roliga fester och på helger då de inte jobbade.. Och att anton hade bott kvar i stan så vi hade kunnat träffats mer. Och att jag kanske inte hade fått matförgifting i bangkok..

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Min vanliga stina-stil, kalla den vad ni vill. Inte så himla speciell men jag trivs :-)

Vad fick dig att må bra? Det mesta, att ta studenten, att få sluta skolan, att vara med min pojkvän, att vara med mina vänner, att få fara utomlands.. med mera med mera!

Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha, kanske Jonas Armstrong eller Robert Pattison

Vem saknade du? De flesta fast vid olika tillfällen. Eller menade du kändis kanske? Då har jag ingen aning..

De bästa nya människorna du träffade? Typ Hasse & Karin, så otroligt mysiga människor! Men alla nya vänner jag gjorde i år var såklart också jättefina! Himla svårt att peka ut favoriter!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad har du gjort för tatuering och var? :)

2011-01-03 @ 14:43:55
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com
Postat av: Sthlmskussen

Visste inte att du hade tatuerat dig. När då? Var då? Vad blev det? Kram

2011-01-06 @ 23:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0