Karatefylla

Igår var riktigt trevligt! Dock fick jag karatefylla och minns inte riktigt vad som hände mot slutet. Fyfan vad jag hatar det! Är ledsen idag för det märks att anton är typ besviken eller nått på mig. Han väckte mig en kvart innan jag började i morse, jag skyndade mig till jobbet och ringde någon som kunde komma och jobba fyra timmar av mitt pass. Så jag kom hem för ca en timma sedan och nu har jag mycket att göra, tvätta massor, plocka undan kläder, fara och köpa tvättmedel, försöka äta något, försöka skrubba rent min madrass och försöka hålla huset varmt.
Jompa och terran ville umgås med mig och anton ikväll. Vi får se ifall det blir av. Jag känner mig ju inte på topp men kanske är bra att försöka göra något så jag inte bara sitter och tänker och mår dåligt över att det gick som det gick igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0