20 januari 2011

Tre år har gått och det är fortfarande lika svårt att acceptera att denna dag för tre år sedan blev en dag som förändrade livet för en av mina bästa vänner. Det kanske är svårt att förstå att jag, som utomstående, har gråtit denna dag i tre år. Jag kände han inte, men jag känner min fina fina vän. Det är henne jag tänker på denna dag. Jag tänker på dig och dina fina föräldrar. Jag hoppas ni vet att jag önskar jag kunde ha de allra bästa sakerna att säga, men det är svårt.
Nu är det tre år av saknad för er. Ni är starka.
Du är stark Martina, och jag tänker på dig min älskade vän♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Händelsen som försatte i stort sett hela Skellefteå i sorg :/

2011-01-20 @ 15:49:06
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com
Postat av: martina

Tack Stina det värmer <3

2011-01-21 @ 13:34:05
URL: http://martinaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0