Livet rullar på och skulle rulla på bättre om jag hade i.d smink och en P&L festivalbiljett.

Oj nu var det typ en vecka sedan jag skrev senast. Har inte så jättemycket att berätta that's all. Livet rullar på som vanligt. Jobb och mys och fest. Så går veckorna ;-) I fredags var jag ute med flickorna på mollys och hade riktigt kul! De spelade bättre musik än vanligt och det var roligare folk ute än vad det brukar vara på mollys. De har väl skärpt sig nu när station inte finns längre. Resten av helgen har jag bara myst med mannen i mitt liv. I lördags tog vi en tidig buss till svansele för att jobba åt Torbjörn. Okej.. kan inte säga att jag jobbade speciellt mycket. När det blev varmt i en av storstugorna vi skulle elda i på campen slummrade jag till på direkten medans anton fortsatte och eldade i en bastu, två badtunnor och två andra stugor. Men jag var iallafall lite tapper och följde med :-] . Vi var på campen mellan 9-16.30 och efter det var anton något så trött eftersom vi bara hade sovit ca 3 timmar på natten, så vi sov nästan hela resten av dagen och kvällen, och idag har vi typ gjort desamma :-] hihi. Imorgon blir det jobb mellan 10.45-18.00 och jag hoppas hoppas hppas jag får ett paket att hämta ut på posten imorgon efter jobbet, eller ett paket i bevlådan då jag kommit hem. Jag längtar efter mitt i.d smink !
Har alldeles nyss kollat lite på Peace&Loves hemsida och måste säga att jag börjar bli rätt sugen på att kanske boka biljett :-D det finns ändå en del artister jag skulle vela se, som tex: Kings of leon, Petter, Maskinen, Journey, Säkert och kanske Oskar Linneros.
Jag funderar på att försöka locka med mig denna brud till borlänge, som sommaren 2009 ;-)


så, vad säger du? ;-)

Kommentarer
Postat av: martina

Jag ska göra allt för att kunna fara!=D

2011-02-06 @ 22:09:29
URL: http://martinaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0