Hejdå Sibylla

Idag var min sista dag på sibylla.
Kommer sakna mina arbetskamrater. Men jag och en av flickorna har bestämt att vi ska ha vinkväll tillsammans nån helg, och jag har även bestämt att bjuda in alla på poolparty hos päronen nån gång eftersom det inte blev av då parasiten härjade.
Iallafall så känns det väldigt skönt att sluta, och jag är glad att jag lämnade stället med ett leende på läpparna.


Det enda kortet jag har från jobbet. Hade namnskylten på, driven i förklädet, rivsår på händerna och gjorde denna fina uppfinning för att få dipparna att inte fastna i dipphållaren.
Så som det ska vara.



Nu: Rödluvan att somna till. btw, bara en dag kvar till julafton! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0