jobbtrött

long time no seen.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, livet rullar på.
Påsk har varit, och ja, det var personalfest som jag kunde fara på en stund iallafall, en Leoslekland-fest jag betalade 250 kr för att vara på men inte fick dricka visade det sig, och en påskmiddag på söndagen som var mycket god och mysig.
Igår var det 27 april och min barndomsvän evelina boija fyllde 20 år! :-) grattis grattis till henne! Önskar jag hade fått fira henne, men när hon bor i luleå  och tydligen inte ville fira sin födelsedag mer än vad hon redan gjort så får vi väl skippa det då. Igår satt jag 4 timmar hos sax&kam och fick mitt hår klippt och slingat+tonat. Blev blondare och kallare. Blev bra, som alltid när man blor ompysslad av Katarina. Har dock inte ritkigt bestämt om jag älskar det riktigt än, måste kanske bara vänlja mig lite :-)
Snart är det helg igen, men inget riktigt att hurra för för mig. Jag stänger imorgon och öppnar lördag, så har två jobbiga dagar framför mig. Lördag kväll är det dock valborgs och då ska jag och anna vina och mysa vid älven :-) kommer bli toppen, åtminstone himla trevligt! Söndag är det första maj, vilket innebär demostrationståg! Det var längesen jag var och demonstrerade första maj, gjorde det en del när jag var liten, men nu var det ett bra tag sen måste jag erkänna. Men som medlem i ung vänster och då första maj infaller på en söndag då jag faktist är ledig så känns det nästan som min plikt. Dessutom tror jag det kan bli kul och mycket intressant! :-)

Nu sitter jag och ser tv. Har nyss försökt proppa i mig mitt superskrov från jobbet. sitter helt själv i lägenheten. Anton är hos några vänner. Jag ska strax sova, måste bara försöka orka plocka undan lite i kökshörnan först.
Vad gör ni en kväll som denna?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Då får du höra mig tala :)

2011-04-29 @ 10:19:11
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0